9.7.05

Mensch

Ich sollte ja gar nicht mehr wach sein um diese Zeit, aber ich versuche einen Artikel endlich fertig zu kriegen, den ich schon seit ewig schreibe. Höre dabei Herbert Grönemeyer, die CD Mensch habe ich vor zwei Jahren von Kendra bekommen (danke schön). Den Titelstück habe ich letzte Woche in einem Kleiderladen hier in Helsinki gehört! Schwer zu verstehen warum in einem finnischen Kleiderladen Grönemeyer gespielt wird, ist ja nicht mal neu der Stück, und auch sonst hört man hier nie deutsche Musik (ausser vielleicht Rammstein). Und was für ein Zufall, dass ich grade dann in dem Laden drin war, wie viele Finnen gibt es schon die die CD haben. Ja, die Wunder der Welt...

Mensch

Jos pitää joka yö valvoa neljään, niin on syytä tehdä edes jotain hyödyllistä. Kuten kirjoittaa blogiin? No ehkä ei, mutta se paljon puhuttu artikkeli alkaa vähitellen valmistua. Kuuntelen tässä Herbert Grönemeyeria, jonka biisi Mensch soi viime viikolla Aleksi 13:ssa kun kiertelin alennusmyynneissä. Hieno, koskettava biisi (ja levy, sain Kendralta lahjaksi kaksi vuotta sitten), mutta hieman hämmentävää kuulla se helsinkiläisessä vaatekaupassa. Ja miten se sattuikin soimaan juuri silloin, kun olin paikalla, kuinkahan moni suomalainen omistaa tuon levyn? Universumi halusi varmaankin viestittää jotain, vielä kun tietäisi mitä...

Ei kommentteja: